31. märts 2021

Vaikse aja lugemisi. Kolmapäev

Tulge minu juurde kõik, kes olete vaevatud ja koormatud, ja mina annan teile hingamise! Võtke enda peale minu ike ja õppige minult, sest mina olen tasane ja südamest alandlik ja te leiate hingamise oma hingedele... (Mt 11, 28-29)*

Armas Jeesus, ma tänan Sind selle tõotuse eest, et Sinu juures ma võin leida hingamise. On päevi, kus ma seda tõotust eriti hädasti vajan. Aga ma palun Sind, aita mind selle tõotusega õigesti ringi käia. Aita mind mõista, et see tõotus ei tähenda tingimata justnagu Sinu võlukepi viibutust üle mu murede ja kogu mu ellu kokku kuhjunud segaduse, mis ühe hoobiga kõik imekombel lahendab. Sina pakud ju midagi enamat, midagi sellist, mis aitab mul õigesti hingata ka homme ja ülehomme, päevast päeva, ja liikuda oma eluga edasi, ilma et ma alatasa hingetuna ja ummikusse jõudnuna seisma peaksin jääma.

Ma tänan Sind, Jeesus, et Sa pakud mulle tarkust elamiseks, mis algab Sinule lähenemisest ja jätkub selles, et ma Sinu läheduses päev-päevalt Sinust midagi uut õpin. Õppimine on alati tülikas ja aeganõudev ettevõtmine, mis nõuab kannatlikkust. Aita mind usinaks õppijaks jääda piisavalt pikaks ajaks, et tõepoolest oma elu jaoks hingamist leida. Sina ju tead kõige paremini, mida ma vajan selleks, et oma eluga toime tulla. Kui ma vaid suudaksin Sind usaldada! Aga ma loodan, et ka see on õpitav. Ja ma usun seda, kui Sa mulle ütled, et Sina tõepoolest annad mulle hingamise.



*[Raamatust "Sinu Sõna", mõtiskluse autor Meeli Tankler]

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar