8. aprill 2020

Vaikse aja lugemisi. Muutumisest



Jörg Zink:

Tean, et ei jõua kaugele,
kui ma ei muutu,
aga ma ei saa ennast kuidagi ise muuta.
See on minu viletsuse põhjus.
Tean, et pean võitma enese,
aga ma ei suuda seda,
kui palju ma ka ei püüaks.

Jumal, Issand, võida sina mind.
Muuda mind.
Kui sina haarad minust kinni,
et mind vabastada minust enesest,
tahan rahul olla sellisena, nagu olen,
et ma ei oleks sinu töö takistajaks,

Vaikin sinu ees,
sest tean, et ma ise olen vaenlane,
mille sina pead võitma.
Armasta mind,
et ma ka ise oskaksin ennast armastada.

Vaene, segaduses, rikutud maailm
on minu elupaigaks. Olgu siis nii.
Sinu muutev vägi saagu minu väeks,
sinu halastus minu rikkuseks
Saada oma Püha Vaim
ja muuda mind. Võida mind.
Mina usun, armas Issand,
aita mul võita mu uskmatus.  


Raamatust: Jörg Zink "Palve tee: vaikse aja lugemisi"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar