5. aprill 2020

Vaikse aja lugemisi

Täna avanes minu ees Jörg Zink'i* raamat "Palve tee: vaikse aja lugemisi".
Algab vaikne nädal ja püüan igaks päevaks siia mõned kosutavad mõtted kirja panna.




Kõigepealt üks palve-mõtisklus Jörg Zink'ilt, mis sobib pragusesse eriolukorda ja ka kannatusaega ning võiks saada meie igapäevaseks palveks:

Igavene,
püha,
uurimatu Jumal.

Ma tulen sinu juurde,
Tahan kuulda sinu häält
ja vastata sulle.

Tahan sind usaldada
ja sind armastada,
sind ja kõiki su looduid.

Sinu kätte 
annan kogu oma mure,
kahtluse ja kitsikuse.

Ma ei saa sulle tuua usku
ja mul ei ole ka raha.
Võta mind vastu.

Ole minu juures,
et mina oleksin sinu juures
päevast päeva.

Juhata mind,
et ma leiaksin sind
ja sinu halastuse.

Sinule tahan ma kuuluda,
sind tahan ma tänada,
sind ülistada.

Issand, minu Jumal.


* Jörg Zink (1922-2016) - saksa evangeelne teoloog, vaimulik ja publitsist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar