12. aprill 2020

Vaikse aja lugemisi. Ülestõusmine

Kristus on üles tõusnud! 
Ta on tõesti üles tõusnud!
Halleluuja!

Õnnistatud ülestõusmispühi!



Tänan sind, Issand, et ma olen vaba.

Sina olid vang ja oled nüüd vaba,
ja minagi olen koos sinuga
vaba kõigest ahistavast ja kitsast.
Sina oled mind vabaks teinud
ja Jumala laste vabadusse kutsunud
Ma ei ole enam iseenese ori
ega ka enda vangivalvur.
Ma ei pea enam ennast kahtlustama,
vihkama ega pelgama,
sest sinu läbi olen ma vaba.

Sina olid vang ja oled nüüd vaba,
Sa lood minugi uueks vabaks inimeseks.
Ma ei ole enam see, kes olin,
ega ka see, kelleks ma ennast pean,
vaid sina oled mind uueks loonud.
Sina ei küsi, mida ma olen korda saatnud,
ega mõista kohut
minu ebaõnnestumiste järgi.
Ma olen sinu oma.

Minagi olin vang ja olen nüüd vaba.
Olen sinu nimesse ristitud.
Olen sinu laps ja püsin lapsena
uue loova Vaimu kaudu.
Ma ei küsi enam 
oma elu teenete kohta,
sest ma elan ju sinu kaudu.
Tänu, Issand, nüüd ja igavesti.


Raamatust: Jörg Zink "Palve tee: vaikse aja lugemisi"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar